artvision logo
artvision logo

Έχεις το καλύτερο προϊόν στην αγορά; Απέδειξέ το.

Το δημοσίευσε ο Ντίνος Καπετάνος στις 15 June 2017

Το αν έχεις όντως το καλύτερο προϊόν στην αγορά, το ξέρεις μόνο εσύ. Το να το λες όμως και να μην ισχύει, υπάρχει πρόβλημα. Αν ισχύει λοιπόν, καλό είναι να φτιάξεις ένα βίντεο testimonial. Ένα βίντεο δηλαδή επεξηγηματικό που να αποδεικνύει όλα αυτά που ισχυρίζεσαι και ότι είναι όντως το καλύτερο σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Δες μία πολύ ωραία ιδέα. Αυτή η διαφήμιση έπαιξε πριν λίγες ημέρες στο Φεστιβάλ των Καννών.

Αν τώρα πλέον, συνεχίζεις να ισχυρίζεσαι ότι έχεις το καλύτερο προϊόν στην αγορά, απέδειξέ το. Αν δεν με πάρεις τηλέφωνο να κάνουμε βίντεο, εγώ δεν σε πιστεύω.

Δες εδώ και κάτι ακόμα που είχα βρει πριν καιρό.

Επιστροφή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *