Στο YouTube στρέφονται οι διαφημιζόμενοι

30 Ιουλίου, 2017

Για την προσέλκυση των millennial καταναλωτών.

Ετήσια αύξηση 40% στους διαφημιζόμενους που το επιλέγουν κατέγραψε η πλατφόρμα YouTube, ιδιοκτησία της Google, κυρίως λόγω του γεγονότος ότι τα brands αναζητούν νέους τρόπους προσέγγισης των millennial καταναλωτών. Το YouTube έχει επωφεληθεί αρκετά από την τάση των brands να θέτουν ως προτεραιότητα το digital video advertising, ως τον καλύτερο τρόπο προσέλκυσης της προσοχής των ατόμων 18 έως 34 ετών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο χρόνος παρακολούθησης videos στο YouTube αυξάνεται ετησίως κατά 60%, ενώ ο μέσος χρόνος παρακολούθησης από mobile συσκευές διαρκεί πλέον περισσότερα από 40 λεπτά. Τη δυναμική του YouTube στο κοινό των millennial ενισχύει και λίστα που κυκλοφόρησε το Variety με τους top celebrities στο κοινό αυτό, με τους περισσότερους να είναι προσωπικότητες του YouTube, καθώς και ένα νέο εργαλείο των Nielsen και ComScore. Το εργαλείο αυτό συγκρίνει την διαφήμιση στο YouTube με αυτήν στην τηλεόραση. (Πηγή: The Drum)