Πώς γυρνάω βίντεο για social media;

12 Μαΐου, 2024

Τα βίντεο για social media αποτελούν πλέον το νούμερο ένα εργαλείο marketing – ειδικά για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Εύκολη απήχηση μηνύματος, ελεγχόμενο κόστος, στόχευση συγκεκριμένου κοινού είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που μπορούν να αξιοποιήσουν οι ομάδες marketing και πωλήσεων κάθε εταιρείας ώστε να αυξήσουν την απόδοση της επένδυσης τους (ROI).

Ένα ερώτημα που προκύπτει, εντάσσοντας τα βίντεο για social media στην στρατηγική μιας επιχείρησης, είναι “πώς γυρνάω βίντεο για social media; Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση δεν είναι τόσο απλή. Παρόλο που ο καθένας μπορεί να τραβήξει ένα βίντεο και να το ανεβάσει στα social media, κάνοντας διαφήμιση σε ένα προϊόν, το βίντεο για social media έχει συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Αν τις λάβεις υπόψη σου, τότε αυξάνονται οι πιθανότητες να δημιουργήσεις επιτυχημένο content, το οποίο με τη σειρά του μπορεί να σε οδηγήσει στην επίτευξη του στόχου σου, δηλαδή το κέρδος. 

Η απάντηση, λοιπόν, στο ερώτημα “πώς γυρνάω βίντεο για social media; περιλαμβάνει 3 βασικούς κανόνες, οι οποίοι αποτελούν τα θεμέλια για ένα καλό και επαγγελματικό αποτέλεσμα. Υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα, την αισθητική και το potential ενός βίντεο, ωστόσο, έχει σημασία να ορίσουμε ποιοι είναι εκείνοι που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αγνοήσεις.

shooting a social media video

Πώς γυρνάω βίντεο για social media; 3 κανόνες για μέγιστη απόδοση!

  • Στρατηγική

Για να δημιουργηθεί ένα επιτυχημένο βίντεο για social media θα πρέπει πρώτα να είναι ξεκάθαρος ο στόχος του. Το brand awareness, η αύξηση engagement ή η αύξηση του reach για την κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος / υπηρεσίας είναι οι πιο συνηθισμένοι στόχοι των επιχειρήσεων. Κάθε στόχος απαιτεί έρευνα του ανταγωνισμού, αλλά και του υποψήφιου κοινού, ώστε το concept και το script του βίντεο να συμπεριλάβει και αυτά τα δεδομένα. Ο ορισμός του budget, η εύρεση locations, o προγραμματισμός των shootings και η σωστή ανάθεση εργασιών στο ανθρώπινο δυναμικό του production είναι εξίσου σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας για να εξασφαλιστεί ένα σωστό αποτέλεσμα.

  • Τράβηξε την προσοχή στα πρώτα δευτερόλεπτα 

Μόλις 7-8 δευτερόλεπτα διαρκεί η συγκέντρωση κάθε χρήστη στο content που θα εμφανιστεί μπροστά του, σκρολάροντας στα social media. Φρόντισε τα πρώτα δευτερόλεπτα του βίντεο σου να έχουν eye – catching περιεχόμενο ώστε να του τραβήξεις την προσοχή και να δει το βίντεο μέχρι το τέλος. Το χιούμορ, η έκπληξη, η ευρηματικότητα αλλά κυρίως η αμεσότητα είναι απαραίτητα στοιχεία για μια δυνατή αρχή.

  • Μικρή διάρκεια

Τα βίντεο στα social media δεν θα πρέπει να ξεπερνούν το 1 λεπτό για να μπορούν οι χρήστες να ταυτίστουν γρήγορα με το περιεχόμενό τους και να μπορούν να το κάνουν εύκολα share. Το μήνυμα θα πρέπει να κρατάει ζωντανό το ενδιαφέρον των χρηστών καθ’όλη τη διάρκεια του βίντεο και να είναι ξεκάθαρο από την αρχή μέχρι το τέλος του. Αυτός είναι και ο λόγος που το storytelling παίζει πολύ καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία.

Τα βίντεο για social media είναι μία από τις καλύτερες επενδύσεις που μπορεί να κάνει μια επιχείρηση. Η επιλογή ενός επαγγελματία για τη δημιουργία βίντεο για social media μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ ενός μέτριου και ενός εξαιρετικού περιεχομένου. Ένας έμπειρος επαγγελματίας μπορεί να φέρει στο τραπέζι την τεχνογνωσία, τη δημιουργικότητα και την εμπειρία που απαιτούνται για να κατασκευαστεί ένα βίντεο που θα εξυπηρετεί τους επαγγελματικούς σου στόχους και θα ξεχωρίσει στα social media. Επιπλέον, μπορεί να σου εξοικονομήσει χρόνο και κόστος, επιτρέποντάς σε σένα να επικεντρωθείς στην επιχείρησή σου.

Επικοινωνήσε μαζί μου για να συζητήσουμε πώς μπορώ να σε βοηθήσω να φτιάξεις εξαιρετικά βίντεο που θα αναδείξουν την επιχείρησή σου στον ψηφιακό κόσμο!