Παραγωγή εταιρικού βίντεο εν μέσω καραντίνας

2 Δεκεμβρίου, 2020

Νομίζεις πώς εν μέσω lockdown το βίντεο δεν είναι σημαντικό πλέον; Κι όμως! Ίσως τώρα να είναι ακόμα πιο σημαντικό για την ενίσχυση της online παρουσίας σου.

Παρακάτω θα βρεις τρόπους για να δυναμώσεις την παρουσία της επιχείρησής σου online μέσω του εταιρικού βίντεο:

  • Ανάπτυξε μια σειρά από βίντεο (video series)

Εάν έχεις ένα προϊόν ή και μια υπηρεσία που είναι λίγο πιο περίπλοκα ή είναι κατάλληλα για ανάλυση μέσα από μια σειρά σύντομων, ελκυστικών βίντεο, η δημιουργία μιας σειράς βίντεο είναι η κατάλληλη επιλογή. Μπορείς να τα στείλνεις μέσω email στους υπάρχοντες πελάτες σου για να δημιουργήσεις μια ισχυρή σύνδεσης ή και σε καινούργιους χρήστες που θέλεις όμως να τους μετατρέψεις σε πελάτες. Επιπλέον, η συνοχή (ειδικά στα social media) είναι πιο σημαντικό από το απλά να ανεβάζεις κάτι. Οπότε το να δημιουργήσεις μια σειρά από βίντεο θα διατηρήσει και μια συνοχή αλλά θα κρατήσει και το ενδιαφέρον των πελατών σου.

  • Άνοιξε την e-πόρτα της επιχείρησής σου (behind the scenes)

Είτε εργάζεστε εσύ και η ομάδα σου κανονικά είτε από το σπίτι, η παρουσίαση της ανθρώπινης πλευράς σας στους πελάτες βοηθά στην οικοδόμηση μιας ισχυρής σχέσης και ένας εξαιρετικός τρόπος για να γίνει αυτό είναι η παραγωγή βίντεο πίσω από τα παρασκήνια. Μπορείς να ξεκινήσετε πολύ απλά, κοινοποιώντας στα social media της εταιρείας μικρές στιγμές, και αργότερα να κάνεις ένα πιο επαγγελματικό βίντεο με τους υπαλλήλους σου και ανάλογα πάντα με τον στόχο της επιχείρησής σου. Ειδικά τώρα που όλοι προσπαθούν να ξεχαστούν από την καθημερινότητα είναι ένας ωραίος τρόπος να αλληλεπιδράσεις μαζί τους. Θα μπορούσες να κοινοποιείς βίντεο του προσωπικού που απαντούν σε κοινές ερωτήσεις πελατών, να δώσουν μια αναλυτική εικόνα για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας… Όλα αυτά μπορούν να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα αλλά και την αφοσίωση (loyalty) του brand σου.

  • Testimonial Videos

Τώρα ίσως να είναι η κατάλληλη ώρα να ετοιμάσεις εκείνο το testimonial βίντεο που σκεφτόσουν να κάνεις και δεν υπήρχε χρόνος από την μεριά των πελατών σου. Επικοινώνησε μαζί τους, μπορεί τώρα να είναι μια κατάλληλη περίοδος για να επενδύσουν χρόνο να το κάνουν! Έτσι θα έχεις χρήσιμο και ενδιαφέρον υλικό να κοινοποιήσεις στους ακολούθους σου στα social media, αλλά και να το προωθήσεις ώστε να προσελκύσεις νέους πελάτες.

  • Live Videos

Πολύ ωραία ιδέα είναι να ξεκινήσεις τα Live videos. Τα περισσότερα social media platforms το υποστηρίζουν και μάλιστα έχουν και πολλά features για ένα πολύ όμορφο αποτέλεσμα. Και εδώ η συνοχή είναι σημαντική. Φρόντισε να έχεις ένα πλάνο και συγκεκριμένους στόχους πριν ξεκινήσεις. Εμείς σίγουρα πάντως μπορούμε να σε βοηθήσουμε σε ότι έχει να κάνει με το Live streaming!

 

Το εταιρικό βίντεο δίνει στην επιχείρησή σου ένα ανθρώπινο πρόσωπο που εκτιμούν οι άνθρωποι (ειδικά αυτή τη στιγμή του lockdown) και μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τους πελάτες. Και γιατί όχι με τον κατάλληλο συνεργάτη να κάνεις κάτι όμορφο και δημιουργικό! Και αν ακόμα δεν σε έπεισα πως μπορείς παρά τις συνθήκες να κάνεις ένα βίντεο για την εταιρεία σου, δες παρακάτω μερικά παραδείγματα από βίντεο μεγάλων brand που δημιουργήθηκαν εν μέσω καραντίνας.

 

IKEA Video #HomeCount

Honda Video #StayHome

Apple Video #CreativityGoesOn

 

Κλείνοντας, να αναφέρουμε πως η ομάδα μας τηρεί όλα τα μέτρα που απαιτούνται για την μείωση της διασποράς του ιού. Ενδεικτικά:

  1. Εβδομαδιαίος έλεγχος με Covid Tests
  2. Χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους
  3. Χρήση γαντιών και αντισηπτικών
  4. Διεξαγωγή online meeting με τους πελάτες μας (όσο αυτό είναι εφικτό)

Εάν σκέφτεσαι κι εσύ να κάνεις ένα βίντεο και έχεις ερωτήσεις μην διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας!