Δες τι κάνω εγώ και μετά έλα να μου πεις τι δεν κάνεις σωστά.

5 Φεβρουαρίου, 2018

Με παίρνεις τηλέφωνο, μου λες ότι θα κάνεις ένα event για να προωθήσεις το προϊόν σου, μου αναφέρεις όλες τις λεπτομέρειες για την εκδήλωση και από εκεί και πέρα, αφήνεις σε μένα το τι θα κάνω για να σε βοηθήσω.

Πρώτα από όλα θα τραβήξω υλικό από την εκδήλωση. Θα πάρω αποσπάσματα από ότι έγινε εκεί. Για να μην είναι όμως ένα ακόμα βίντεο εκδήλωσης σαν αυτά που γίνονται κάθε μέρα, θέλω να “δώσω” κάτι παραπάνω. Στο συγκεκριμένο ήθελα να βγάλω όλη την διαδρομή σαν οδοιπορικό. Μία δήλωση από έναν υψηλό προσκεκλημένο για να σχολιάσει για την εκδήλωση και ένα ωραίο twist για να κλείσει το βίντεο. Αν έχει και closing πάρτυ, γίνεται ακόμα καλύτερο. Έτσι και έγινε.

Μετά σκέφτηκα, εφόσον θα είχες εκεί και μερικούς πελάτες σου, θα μπορούσα να τους πάρω συνεντεύξεις για να τις δείξεις στους υποψήφιους πελάτες σου. Να μιλήσουν για το προϊόν σου. Αυτοί ξέρουν καλύτερα και μπορούν να σε “πουλάνε”. Μπορούν να απαντήσουν άμεσα γιατί διάλεξαν το προϊόν σου και να πείσουν πιο εύκολα να έρθουν και άλλοι. Δες και μερικά testimonial βίντεο.

Έχεις προσκεκλημένους από άλλες χώρες; Βάλ’ τους και αυτούς στο παιχνίδι. Πρώτα από όλα θα είναι τιμή τους, δεύτερον θα το κοινοποιήσουν σε διαφορετικό κοινό από ότι εσύ και τρίτον θα γίνουν φανατικοί υποστηρικτές σου.

Τους βραβεύεις για τη συνεργασία που έχεις μαζί τους; Βάλ’ τους να στο πουν. Όχι για σένα. Για να το δουν οι μελλοντικοί πελάτες σου. Δεν θέλουν πολύ ακόμα. Τους έπεισες.

Θες κάτι άλλο; Φτιάξε μία landing page στο site της εταιρίας σου και προώθησέ το ξεχωριστά από τα υπόλοιπα προϊόντα σου. Μετά από καιρό, δες στατιστικά για το πως πήγε η προώθηση αυτή. Έχει διαφορά από τις άλλες φορές; Πήγε καλά; Τότε, ξανακάν’ το.

Δες εδώ πως προωθεί η συγκεκριμένη εταιρεία το προϊόν της και εδώ δες αναλυτικά όλα τα βίντεο.

Επίσης δες εδώ κάτι ακόμα που έγραψα για τα επεξηγηματικά βίντεο πριν λίγο καιρό.