Πώς να γράψεις την περίληψη (brief) του εταιρικού σου βίντεο

Δεκέμβριος 29, 2013

Το brief ενός εταιρικού βίντεο είναι στην ουσία ένα περίγραμμα του βίντεο που θέλεις να δημιουργήσεις. Είναι μία κατευθυντήρια γραμμή, βάση της οποίας θα δουλέψει η εταιρία παραγωγής που θα συνεργαστείς.

Το να γράψεις ένα brief είναι εύκολο και σύντομο. Μία σύντομη περίληψη είναι αρκετή για να γίνει η αρχή.

Θέλεις βοήθεια; Το brief σου θα πρέπει να απαντάει στις παρακάτω ερωτήσεις:

1. Ποιος είναι ο σκοπός του βίντεο;

  • Σε τι αποσκοπεί το βίντεο;
  • Πως θέλεις να το χρησιμοποιήσεις;
  • Είναι βίντεο για την προώθηση κάποιου προϊόντος ή κάποιας υπηρεσίας;

2. Ποιο είναι το Target Audience;

  • Ποιος θέλεις να δει το βίντεό σου;
  • Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του;
  • Τι ξέρει για το αντικείμενο του βίντεο;
  • Τι είδους πράγματα μπορούν να τραβήξουν την προσοχή του;

3. Διανομή

  • Που θα προβληθεί το βίντεο και που μπορεί να το βρει ο καταναλωτής;
  • Θα το ανεβάσεις στο ίντερνετ ή θα το χρησιμοποιήσεις σε μία παρουσίαση;

4. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο;

  • Ποια είναι τα βασικά μηνύματα που θέλεις να περάσει το βίντεο;

5. Αφήγηση

  • Πως θέλεις να γίνει η αφήγηση στο βίντεο σας;
  • Θέλεις voice over ή υποτιτλισμό;
  • Για ποιες γλώσσες;

6. Στυλ

  • Έχεις κάποιο πρότυπο βίντεο στο μυαλό σου;
  • Έχεις δει κάποιο βίντεο που να σου αρέσει;

Αυτά είναι, κατά κύριο λόγο, τα ερωτήματα που πρέπει να απαντήσεις, για να γράψεις ένα brief. Ακόμα κι αν σου φαίνεται δύσκολο, μπορώ να σε βοηθήσω και φυσικά θα είμαι δίπλα σου σε όλα τα βήματα για την δημιουργία του εταιρικού σου βίντεο. Τώρα μένει μόνο να ξεκινήσεις!


Ετικέτες: ,