artvision logo
artvision logo

Τα 2 κορυφαία φεστιβάλ μουσικής και οι διαφορές μάρκετινγκ

Το δημοσίευσε ο Ντίνος Καπετάνος στις 2 Δεκεμβρίου 2014

Σήμερα έχουμε μάθημα. Θέλω να σου δείξω πως το ίδιο προϊόν, μπορεί να πουληθεί διαφορετικά, ανάλογα με την περιοχή.

Δύο φεστιβάλ, δύο ανταγωνιστές, δύο διαφορετικές φιλοσοφίες με κοινό αποδέκτη τον κόσμο της ηλεκτρονικής μουσικής. Το ένα στο Μαϊάμι και το άλλο έξω από τις Βρυξέλλες. Το ένα φέτος γιόρτασε τα 15 χρόνια του και το άλλο τα 10 του. Ρεκόρ εισιτηρίων και τα δύο. Στο ένα πήγε 900.000 και στο άλλο 400.000 κόσμος.

Και οι δύο λένε ότι είναι οι καλύτεροι. Ποιος όμως είναι στην πραγματικότητα; Ultra και Tomorrowland λοιπόν, σε ένα συνεχόμενο ανταγωνιστικό φεστιβάλ.

Και επειδή όλα σε αυτό το blog έχουν να κάνουν με το βίντεο, φτάνω και στο κομμάτι αυτό. Με διαφορά λίγων ημερών, οι δύο εταιρίες ανέβασαν τα βίντεο της χρονιάς. Εάν δεν είσαι μέσα στα εκατομμύρια κόσμου που τα έχει δει μέχρι στιγμής, δες τα τώρα και συνεχίζουμε.

Κατάλαβες ποια είναι η διαφορά;

Συζητούσα αρκετή ώρα με ένα φίλο για τα δύο αυτά φεστιβάλ. Δεν υπάρχει απάντηση στο ποιος είναι ο καλύτερος. Και οι δύο προσπαθούν να κάνουν κάθε χρόνο την καλύτερη διοργάνωση. Και οι δύο προσπαθούν να την πουλήσουν όσο καλύτερα μπορούν. Σαφώς, το μάρκετινγκ είναι εντελώς διαφορετικό, μιας και είναι σε διαφορετική ήπειρο. Το μάρκετινγκ που κάνουν οι μεν αμερικάνικο, ενώ των άλλων "like a fairytail" (σαν παραμύθι).

Και εδώ είναι η διαφορά. Ακόμα και αν απευθύνονται στο ίδιο κοινό, το πως βγαίνει το κάθε φεστιβάλ προς τα έξω, έχει μεγάλη διαφορά. Στην Tomorrowland έχουν τρομερά σκηνικά, υπέροχα stages και ένα μοναδικό Dreamville. Στο Ultra έχουν απλά μία τέλεια παραγωγή, μία ουσιαστική live τηλεοπτική κάλυψη, ένα aftermovie βίντεο που σε κάνει να θέλεις να πας.

Και βέβαια μην παραλείψω να σου πω και το ρητό που λέγετε στους κύκλους του μάρκετινγκ. "Οι Ευρωπαίοι είναι καλοί στο να φτιάχνουν μία ιδέα. Οι Αμερικάνοι είναι καλοί στο να την πουλάνε."

Αναμονή λοιπόν, μέχρι το επόμενο!

Άσε ένα σχόλιο. Θέλω να μου πεις τη γνώμη σου.

Επιστροφή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *