artvision logo
artvision logo

Τρέχοντας για να προλάβω

Το δημοσίευσε ο Ντίνος Καπετάνος στις 19 Ιουνίου 2015

Ναι μεν χρειάζεται το μάρκετινγκ, αλλά πολλές φορές, από στόμα σε στόμα γίνονται οι καλύτερες δουλειές. Έτσι και με την εταιρία Πλωτά Πάρκινγκ. Με πήραν τηλέφωνο, βρεθήκαμε και αμέσως συμφωνήσαμε. Ούτε λεπτομέρειες, ούτε τίποτα. "Ξεκάθαρα" και ωραία. Από εκεί και πέρα η επικοινωνία με τους ανθρώπους της εταιρίας ήταν καθημερινή. Κάποιες "τρελές" ημέρες έφτασε να μιλάμε και 30 φορές στο τηλέφωνο. Άλλες φορές να βρισκόμαστε για 2-3 ώρες. Όλα αυτά, για να προλάβουμε τους χρόνους που έπρεπε, ώστε τα πάντα να είναι έτοιμα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, κατά τη διάρκεια της υλοποίησης του βίντεο, πρότεινα να φτιάξουμε μία ιστοσελίδα για την εταιρία. Η απάντηση καταφατική και ένας ακόμα "μπελάς" στο κεφάλι μου. Όλο, από την αρχή, χωρίς κανένα σημείο αναφοράς. Τώρα απλά καιγόμαστε, είπα κάποια στιγμή. Η προετοιμασία ήταν μεγάλη υπόθεση. Μέρες ατελείωτες μέχρι να συλλέξουμε πληροφορίες. Ακόμη περισσότερες για την υλοποίησή του. Αλλαγές, ξανά αλλαγές και κόντρα αλλαγές, μέχρι που ήρθε η ώρα να παραδώσουμε. Το παρακάτω είναι το τελικό βίντεο με χρήση 3D animation για το απίθανο αυτό project.

Ευχαριστώ πολύ το Θάνο Σεφερτζή και φυσικά τον Βασίλη Κονιόρδο, που με το πολύ άγχος που μου μετέφερε, κατάφερα και άντεξα την "δοκιμασία"!

Επιστροφή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *