artvision logo
artvision logo

Έχεις το καλύτερο προϊόν; Κάνε το συγκριτικό τεστ.

Το δημοσίευσε ο Ντίνος Καπετάνος στις 14 Ιουλίου 2014

Πριν λίγες μέρες, μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες στον κόσμο, στο χώρο της τεχνολογίας, η Samsung, έκανε ένα συγκριτικό τεστ για να προωθήσει τη νέα οθόνη του Galaxy Tab S. Το βίντεο έγινε με σκοπό να προβάλει τις αντιδράσεις ανυποψίαστων πολιτών της Νέας Υόρκης, μόλις δουν μερικές φωτογραφίες σε 4 διαφορετικά tablet. Τι λες, τα κατάφερε;

Εάν έχεις ένα προϊόν ή μία υπηρεσία πολύ ανταγωνιστική, τότε μία πολύ καλή λύση είναι να ρωτήσεις τη γνώμη του κόσμου. Δώσε σε ανθρώπους να δοκιμάσουν τη γεύση, τη λειτουργικότητα του προϊόντος σας, την απλότητα της υπηρεσίας που προσφέρεις, μαζί με το αντίστοιχο των ανταγωνιστών σου. Η διαδικασία και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων, μπορεί να γίνει βίντεο και να προβληθεί για διαφημιστικούς λόγους.

Αν σ’ ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα σχετικά με το βίντεο, μπορείς να γράψεις κάτω δεξιά το email σου για να λαμβάνεις περισσότερες σκέψεις και ιδέες πριν βγουν δημόσια.

Επιστροφή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *