artvision logo
artvision logo

Πώς να γράψεις την περίληψη (brief) του εταιρικού σου βίντεο

Το δημοσίευσε ο Ντίνος Καπετάνος στις 29 Δεκεμβρίου 2013

what's your story?Το brief ενός εταιρικού βίντεο είναι στην ουσία ένα περίγραμμα του βίντεο που θέλεις να δημιουργήσεις. Είναι μία κατευθυντήρια γραμμή, βάση της οποίας θα δουλέψει η εταιρία παραγωγής που θα συνεργαστείς.

Το να γράψεις ένα brief είναι εύκολο και σύντομο. Μία σύντομη περίληψη είναι αρκετή για να γίνει η αρχή.

Θέλεις βοήθεια; Το brief σου θα πρέπει να απαντάει στις παρακάτω ερωτήσεις:

1. Ποιος είναι ο σκοπός του βίντεο;

2. Ποιο είναι το Target Audience;

3. Διανομή

4. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο;

5. Αφήγηση

6. Στυλ

Αυτά είναι, κατά κύριο λόγο, τα ερωτήματα που πρέπει να απαντήσεις, για να γράψεις ένα brief. Ακόμα κι αν σου φαίνεται δύσκολο, μπορώ να σε βοηθήσω και φυσικά θα είμαι δίπλα σου σε όλα τα βήματα για την δημιουργία του εταιρικού σου βίντεο. Τώρα μένει μόνο να ξεκινήσεις!

Επιστροφή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *