artvision logo
artvision logo

Μία πανέξυπνη διαδραστική διαφήμιση από τη Honda

Το δημοσίευσε ο Ντίνος Καπετάνος στις 5 Δεκεμβρίου 2014

hondaΗ διαφήμιση ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας σήμερα δεν εξαρτάται μόνο από τα υψηλά budget αλλά και από την καινοτομία και την εξυπνάδα.

Και τι εννοώ με αυτό; Δεν αρκεί μόνο να δαπανήσεις τεράστια ποσά, θα πρέπει να είναι στοχευμένα και να προσφέρουν εμπειρία. Το δεύτερο είναι αρκετά δύσκολο, ειδικά όταν μιλάμε για προϊόν. Βλέποντας όμως το κοινό που στοχεύει στο παράδειγμα αυτό η Honda και ότι πρόκειται για ένα κοινό που έχει μεγαλώσει με video games πρόκειται για κάτι ιδιαίτερα στοχευμένο και παράλληλα έξυπνο.

Είναι η διαφορά της εμπειρίας ανάμεσα στο απλό Honda Civic και το “R”. Μέσα από αυτό το διαδραστικό βίντεο, απλά πάτα το “R” και δες τη διαφορά!

Φοβερή ιδέα, σε οδηγεί να δεις ολόκληρο το video!

Δες το εδώ, και μην ξεχάσεις να πατήσεις “R”!

Επιστροφή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *