artvision logo
artvision logo

Φάσεις κλειδιά στην παραγωγή του εταιρικού βίντεο

Το δημοσίευσε ο Ντίνος Καπετάνος στις 21 Δεκεμβρίου 2013

faseisΜε την πρώτη ματιά, η παραγωγή ενός εταιρικού βίντεο μπορεί να φανεί δύσκολη και ακατόρθωτη. Ωστόσο η διαδικασία είναι απλή και με την βοήθεια έμπειρων συνεργατών η εμπειρία θα σας μείνει αξέχαστη. Παρακάτω θα δείτε ποιες είναι οι φάσεις της δημιουργίας ενός εταιρικού βίντεο.

ΦΑΣΗ 1η: Concept

Η πρώτη φάση της ανάπτυξης του βίντεο είναι να κατανοήσει το σκοπό του βίντεο. Αυτή είναι από τις πιο σημαντικές φάσεις της παραγωγής. Εδώ γίνονται αλλεπάλληλες συσκέψεις μέχρι να καταλήξουμε στον τρόπο που θα δημιουργηθεί αυτό το εταιρικό βίντεο όπως και τον λόγο ύπαρξης αυτού.

ΦΑΣΗ 2η: Pre-Production

To “Pre-Production” έχει να κάνει με όσα συμβαίνουν πριν ξεκινήσει η καταγραφή του βίντεο, δηλαδή, τον σχεδιασμό που χρειάζεται μέχρι να ξεκινήσει το γύρισμα. Αυτό συνήθως περιλαμβάνει τη σύλληψη της ιδέας, τη συγγραφή του σεναρίου, τον προγραμματισμό για τα γυρίσματα και την επιλογή τοποθεσίας.

ΦΑΣΗ 3η: Production

Σε αυτή τη φάση το συνεργείο θα μαζέψει το υλικό που χρειάζεται για το βίντεο. Θα προχωρήσει στο γύρισμα του βίντεο, θα μαζέψει φωτογραφίες, θα κάνει το voice over μαζί με τους ηθοποιούς ή δημοσιογράφους.

ΦΑΣΗ 4η: Post Production

Αυτή είναι η τέταρτη και η τελευταία φάση. Αφού έχει μαζευτεί όλο το υλικό που χρειάζεται, γίνεται η επεξεργασία αυτού ώστε να βγει το καλύτερο επιθυμητό αποτέλεσμα. Όταν η διαδικασία φτάνει στο τέλος της βγαίνει ένα βίντεο (rough cut) ώστε να δει ο πελάτης ποια μορφή έχει πάρει το βίντεο και να αποφασίσει με τους ειδικούς αν πρέπει να αλλάξει κάτι. Αφού γίνουν οι αλλαγές βγαίνει το τελικό προϊόν (final cut) και το βίντεο είναι έτοιμο για αναπαραγωγή.

Επιστροφή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *