artvision logo
artvision logo

Έφτιαξε ο καιρός και σκέφτομαι αλλαγές στη δουλειά μου. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Το δημοσίευσε ο Ντίνος Καπετάνος στις 24 April 2018

Αυτές τις μέρες τριγυρίζει στο μυαλό μου η αλλαγή. Έχεις αναρωτηθεί ποτέ, γιατί και πως αλλάζει η διάθεση για επικοινωνία, διασκέδαση και αναζήτηση όταν αλλάζει ο καιρός; Έρευνες λένε πως η αύξηση της θερμοκρασίας και η βελτίωση του καιρού προκαλούν εκτός από φυσική εγρήγορση του ανθρώπινου σώματος και συναισθηματική διέγερση.

Γιατί να σε ενδιαφέρει όμως αυτό; Γιατί απλά ο καιρός επηρεάζει την καταναλωτική διάθεση. Μέσα από έρευνες βρέθηκε ότι καταναλωτές που εκτέθηκαν σε προϊόντα υπό ιδανικές - ζεστές θερμοκρασίες ήταν διατεθειμένοι να αγοράσουν 9-11 προϊόντα περισσότερα από άλλη ομάδα καταναλωτών που εκτέθηκαν στα ίδια προϊόντα αλλά με χαμηλότερες θερμοκρασίες.

Και κάτι ακόμα! Η αύξηση της θερμοκρασίας προκαλεί μέχρι και αύξηση της εκτίμησης του ποσού που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν. Σε προκαλώ να παρατηρήσεις: δες ποσό αλλάζει η διάθεση και οι επιλογές. Δες πως αλλάζει η συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού. Μήπως είναι η κατάλληλη στιγμή να προωθήσεις τα προϊόντα - υπηρεσίες σου;

Δεν ξέρεις πως; Έλα να σου δείξω τους τρόπους να μεταφράσεις όλα αυτά σε δικό σου όφελος.

Επιστροφή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *