artvision logo
artvision logo

Όταν έχεις το θάρρος να πετάξεις τη δουλειά σου

Το δημοσίευσε ο Ντίνος Καπετάνος στις 8 Απριλίου 2014

Η πρώτη γνωριμία μας με τους ανθρώπους της Νότος Fresh, έγινε μέσω διαδικτύου. Δεν πέρασε πολύς καιρός και έφτασε η μέρα κατά την οποία δεχθήκαμε ένα τηλεφώνημα από την Ιεράπετρα Κρήτης. Η εταιρία, αφού μιλήσαμε για τις λεπτομέρειες, μας ανέθεσε το τηλεοπτικό διαφημιστικό της σποτ. Ύστερα από συνεργασία της ομάδας μας, υλοποιήσαμε την ιδέα που μας είχε ήδη δοθεί από την εταιρία. Εν τέλει, μετά από πολλές ώρες δουλειάς, εκφράσαμε την αρνητική μας άποψη, καθώς πιστεύαμε πως αυτό δεν θα είχε απήχηση από το κοινό. Δεν το βάλαμε κάτω. Πετάξαμε ότι είχαμε φτιάξει και γεμάτοι και πάλι με όρεξη για δουλειά, ψάχναμε από την αρχή το νέο μας concept. Καινούριες ιδέες, ζωγραφιές στο χαρτί, εκ νέου συγγραφή κειμένου, εκφώνηση ενός διαφορετικού σπικάζ, πολλές ώρες animation και μια ιδιαίτερη κρητική μουσική επιμέλεια ήταν τα επόμενα μας βήματα. Τώρα πια, είμαστε χαρούμενοι και σίγουροι για το αποτέλεσμα.

Από την μεριά της εταιρίας Νότος Fresh, ευχαριστούμε θερμά τον Γιάννη Μαλαθράκη και βέβαια τον Αντώνη Πλεξουδάκη. Επίσης, ευχαριστούμε τον Βασίλη Σκουλά για την παροχή της άδειας χρήσης της μουσικής, καθώς και τους Μιχάλη Νικολούδη και Πάρη Μήτσου.

Επιστροφή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *